Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau in calcul introducerea Romaniei in cataloagele proprii de prezentare a destinatiilor turistice, dupa discutiile purtate la targul international de profil "World Travel Market' (WTM), desfasurat la Londra, a declarat vicepresedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), Mirela Matichescu.
"Anul acesta a fost o editie record a targului de la Londra, din punct de vedere al participarii Romaniei. Reprezentantii industriei noastre de turism au stabilit multe parteneriate si au reusit sa convinga touroperatorii sa ia in calcul Romania ca destinatie turistica. Am remarcat si o diversificare a ofertelor cu care au participat firmele romanesti la acest targ. Pe langa promovarea traditiilor, anul acesta touroperatorii privati au organizat si spectacole in standul Romaniei. Ma refer la carnavalul Fashion Luxury Events pentru promovarea litoralului si a statiunii Mamaia", a precizat Mirela Matichescu, seful delegatiei Romaniei la Londra, potrivit Agerpres.
Peste 60 de companii romanesti au participat, in perioada 3-6 noiembrie, la cea de a XXXV-a editie a Targului International de Turism "World Travel Market" (WTM) de la Londra. 80% dintre companii au fost agentii de turism, 5% hoteluri si 15% asociatii de promovare turistica.