Vlad Tepes promoveaza Romania mai bine decat "frunza"

E-mail Print PDF
There are no translations available.

 

Vlad Tepes promoveaza Romania mai bine decat

 

Maria Grapini spune că legendele, tradiţiile şi poveştile româneşti au impact puternic pentru turistii straini.

România se promovează mai bine ca destinaţie turistică prin legende şi valori, decât prin intermediul frunzei, care reprezintă brandul naţional de turism, şi pentru care România a plătit în jur de 900.000 de euro, consideră Maria Grapini, ministrul delegat pentru IMM-uri, mediul de afaceri şi turism.

“Eu am încercat să schimb puţin strategia de promovare a României. Am încercat să trecem de la o grafică, aşa cum este brandul turismului, la a arăta concret potenţialilor turişti din pieţele ţintă, care sunt valorile şi legendele ţării noastre. Avem foarte multe legende, foarte multe poveşti de spus, care prind la public. Am avut, anul trecut, Legenda mărţişorului în cadrul căreia au fost împărţite prin aeroporturi peste 20.000 de broşuri. Am fost plăcut impresionată de impactul broşurilor pe care eu l-am observat în aeroporturile internaţionale. România este ţara care are extrem de multe legende, iar acum suntem în faza de colectare a lor pentru a alege cele mai penetrante legende prin care să promovăm România”, ne-a declarat Maria Grapini.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.jurnalul.ro

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



units found.

News

You are here: Ştiri Vlad Tepes promoveaza Romania mai bine decat "frunza"