Noutăţi şi ştiri

România participă la târgul internațional de turism din Israel - IMTM 2015

E-mail Nyomtatás PDF
There are no translations available.

 

România participă la târgul internațional de turism din Israel - IMTM 2015

 

Președintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), Simona Man participă, în perioada 10-11 februarie a.c, la de-a 21-a ediție a târgului internațional de turism pentru piața mediteraneeană (IMTM) din Israel, informează ANT. Evenimentul din acest an marchează și aniversarea a 50 de ani de la momentul începerii dezvoltării turistice în Statul Israel.

În marja acestui eveniment, oficialul român se va întâlni cu Ministrul Turismului din Israel, Uzi Landau, cu Eyal Sellouk, președintele Asociației Agențiilor de Turism din Israel, precum și cu Andreea Pastarnac, Ambasadorul României în Statul Israel.

De asemenea, în cadrul vizitei, președintele ANT va avea întrevederi cu ministrul adjunct al turismului, Amir Halevi, precum și cu reprezentantul Patriarhiei Române la Locurile Sfinte și Superiorul Așezămintelor Românești de la Ierusalim, Ierihon și Iordan, părintele arhimandrit Teofil Anăstăsoaie.

În prima zi a târgului, Autoritatea Națională pentru Turism împreună cu Ambasada României în Israel organizează un seminar despre România, intitulat “Romania - 365 de zile să explorezi Grădina Carpaților”. Scopul acestui eveniment este acela de a atrage atenția cetățenilor israelieni către oferta turistică a României.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.horeca.ro

Israelul, o piață strategică pentru litoralul românesc

E-mail Nyomtatás PDF
There are no translations available.

 

Israelul, o piață strategică pentru litoralul românesc

 

Asociația Litoral - Delta Dunării își propune să atragă mai mulți turiști pe litoralul românesc prin participarea la târgurile de turism naționale și internaționale din anul 2015. În acest sens, Asociația promovează săptămâna aceasta stațiunea Mamaia la târgul internațional de turism din Israel IMTM.

“Chiar în acest moment delegația Mamaia face senzație în standul României la IMTM Tel Aviv! Prezența noastră este cea mai apreciată în întreg târgul. Promovăm Mamaia în ținute tradiționale și stilul Mamaia! Continuăm astfel să promovăm cele mai frumoase evenimente, plajele cu nisip fin, atracțiile pentru toate vârstele, petrecerile și distractia în cluburi, serviciile hoteliere pentru toate gusturile, sporturile nautice și extreme și cea mai mare distracție. De la târg nu lipsesc broșurile de promovare a stațiunii, în limba ebraică, și filmul oficial. Astfel, Mamaia este promovată în mod tipic la Tel Aviv, în perioada 10-12 februarie, în ținute care ne duc cu gândul la vacanțe exotice pe Litoralul Românesc”, se arată într-un comunicat al Asociației.

Președintele Asociației Litoral Delta Dunării, Corina Martin a declarat că susține eforturile Tour Operatorului israelian Meshek Wings de a aduce turiști israelieni pe litoralul românesc. “Susținem eforturile Tour Operatorului Israelian Meshek Wings, care a lansat anul trecut un zbor charter Tel Aviv-Constanța, care a adus 1500 de turiști israelieni. Pentru această vară, Meshek Wings a contractat deja 2 zboruri pe săptămână, începând din 5 iulie, ceea ce va dubla numărul turiștilor israelieni la peste 3000! Considerăm Israelul o piață strategică pentru noi în acest moment și susținem campanii de promovare a stațiunii Mamaia și Eforie pentru ca vânzările pe aceste 2 zboruri charter pe săptămână să aibă un grad maxim de umplere. Am realizat broșuri de promovare a stațiunii Mamaia și broșuri de prezentare a Cluburilor din Mamaia, în limba ebraică, special pentru acest târg și pentru promovarea pe piața de turiști din Israel. Contribuim astfel la o promovare eficientă a litoralului și Deltei pe piețele externe”, a declarat Corina Martin.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.horeca.ro

Cât costă noaptea de Dragobete în Hotelul de Gheaţă de la Bâlea

E-mail Nyomtatás PDF
There are no translations available.

Cât costă noaptea de Dragobete în Hotelul de Gheaţă de la Bâlea

Îndrăgostiţii care vor să petreacă Dragobetele într-un mod inedit se pot gasii cazare la Hotelul de Gheaţă (Hotel of Ice) ridicat, pentru al zecelea sezon, la Bâlea Lac.

Îndrăgostiţii care vor să petreacă Dragobetele într-un mod inedit, la -2 grade Celsius, se pot caza la Hotelul de Gheaţă (Hotel of Ice). Cuplurile se pot bucura în weekendul din săptămâna de Dragobete (27 februarie - 1 martie) de o experienţă unică, la preţuri reduse.

Cazarea de Dragobete 2015 la Hotelul de Gheaţă costă 99 de lei pe noapte pentru două persoane. Pentru a lua prânzul aici trebuie să scoţi din buzunar tot 99 de lei de persoană, iar pentru a lua cina 129 de lei de persoană.

Cei care preferă Valentine's Day 2015 în locul autohtonului Dragobete 2015 pot opta pentru pachetele speciale ce cuprind cazare la Palatul Brukenthal, la Cabana Bâlea Lac şi de Hotelul de Gheaţă.

Un pachet ce cuprinde două nopţi de cazare, prima la Palatul Brukenthal Avrig, iar cea de-a doua la Hotelul de Gheaţă, costă 620 de lei pentru două persoane. În tarif este inclus şi micul dejun.

Pentru trei nopţi de cazare, cu mic dejun şi cină inclusă, trebuie să scoţi din buzunar 2.164 de lei. Cazarea se va face în prima noapte la Palatul Brukenthal, în a doua noapte la Cabana Bâlea Lac, iar în a treia noapte la Hotel of Ice. Dacă vrei să ţi se asigure doar micul dejun plăteşti mai puţin, respectiv 1.064 de lei.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.gandul.info

România poate fi o destinaţie preferată de turiştii care caută experienţe autentice

E-mail Nyomtatás PDF
There are no translations available.

 

România poate fi o destinaţie preferată de turiştii care caută experienţe autentice

 

Pe măsură ce turismul creşte în majoritatea pieţelor din întreaga lume, preferinţele de călătorie şi cererile de cazare din partea celor care preferă hotelurile evoluează.

În 2015, generaţia tânără va continua să aibă o influenţă semnificativă asupra modului în care industria hotelieră îşi va dezvolta oferta şi asupra tipurilor de servicii pe care hotelierii le vor propune pentru clienţii lor.

La nivel global, industria de turism şi călătorii asigură astăzi 266 de milioane de locuri de muncă şi contribuie cu 9,5% la PIB-ul global. Şi ţara noastră are premise bune pentru a înregistra creşteri pe parte de turism.

România poate fi o destinaţie preferată de turiştii care caută experienţe autentice. În special de tinerii pentru care lipsa infrastructurii nu este un impediment, ci dimpotrivă, chiar o atracţie. Însă, potrivit Ernst & Young, aceşti turişti sunt şi cei mai conectaţi la surse de informare digitale. Asta înseamnă că şi furnizorii de servicii turistice din România trebuie să aibă o  puternică prezenţă online.

Anul trecut, 8,4 milioane de turişti au călcat pragul unităţilor noastre de cazare, cu 6,6% mai mult decât în 2013. Numărul turiştilor străini a crescut cu 11,5%, până la aproape 2 milioane. Cei mai mulţi sunt europeni, însă şi numărul vizitatorilor din America de Nord şi de Sud, Asia şi Africa a fost cu 30% mai mare. Surprinzător, pe lângă campaniile noastre de promovare a ţării, notorietatea prinţului Charles pare să fi contribuit decisiv la creşterea numărului de turişti străini în România.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.antena3.ro

21. oldal / 866

Rezervare

Aktuális oldal: Ştiri