Noutăţi şi ştiri

Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau în calcul România ca destinaţie de turism; MICE, o oportunitate pentru România

E-mail Nyomtatás PDF
There are no translations available.

 

Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau în calcul România ca destinaţie de turism; MICE, o oportunitate pentru România

 

Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau în calcul introducerea României în cataloagele proprii de prezentare a destinațiilor turistice, după discuțiile purtate la târgul internațional de profil “World Travel Market’ (WTM), desfășurat la Londra, a declarat vicepreședintele Autorității Naționale pentru Turism (ANT), Mirela Matichescu.

“Anul acesta a fost o ediție record a târgului de la Londra, din punct de vedere al participării României. Reprezentanții industriei noastre de turism au stabilit multe parteneriate și au reușit să convingă touroperatorii să ia în calcul România ca destinație turistică. Am remarcat și o diversificare a ofertelor cu care au participat firmele românești la acest târg. Pe lângă promovarea tradițiilor, anul acesta touroperatorii privați au organizat și spectacole în standul României. Mă refer la carnavalul Fashion Luxury Events pentru promovarea litoralului și a stațiunii Mamaia”, a precizat Mirela Matichescu, șeful delegației României la Londra.

Peste 60 de companii românești au participat, în perioada 3-6 noiembrie, la cea de a XXXV-a ediție a Târgului Internațional de Turism “World Travel Market” (WTM) de la Londra. 80% dintre companii au fost agenții de turism, 5% hoteluri și 15% asociații de promovare turistică.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.financiarul.ro

Touroperatorii din Orientul Mijlociu vor sa introduca Romania in cataloagele lor cu destinatii turistice

E-mail Nyomtatás PDF
There are no translations available.

 

Touroperatorii din Orientul Mijlociu vor sa introduca Romania in cataloagele lor cu destinatii turistice

 

Touroperatorii din Orientul Mijlociu iau in calcul introducerea Romaniei in cataloagele proprii de prezentare a destinatiilor turistice, dupa discutiile purtate la targul international de profil "World Travel Market' (WTM), desfasurat la Londra, a declarat vicepresedintele Autoritatii Nationale pentru Turism (ANT), Mirela Matichescu.

"Anul acesta a fost o editie record a targului de la Londra, din punct de vedere al participarii Romaniei. Reprezentantii industriei noastre de turism au stabilit multe parteneriate si au reusit sa convinga touroperatorii sa ia in calcul Romania ca destinatie turistica. Am remarcat si o diversificare a ofertelor cu care au participat firmele romanesti la acest targ. Pe langa promovarea traditiilor, anul acesta touroperatorii privati au organizat si spectacole in standul Romaniei. Ma refer la carnavalul Fashion Luxury Events pentru promovarea litoralului si a statiunii Mamaia", a precizat Mirela Matichescu, seful delegatiei Romaniei la Londra, potrivit Agerpres.

Peste 60 de companii romanesti au participat, in perioada 3-6 noiembrie, la cea de a XXXV-a editie a Targului International de Turism "World Travel Market" (WTM) de la Londra. 80% dintre companii au fost agentii de turism, 5% hoteluri si 15% asociatii de promovare turistica.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.dailybusiness.ro

Lucia Morariu (ANAT): România a fost mai atractivă pentru străini, fie că au venit pentru afaceri, fie pentru vacanţe

E-mail Nyomtatás PDF
There are no translations available.

 

Lucia Morariu (ANAT): România a fost mai atractivă pentru străini, fie că au venit pentru afaceri, fie pentru vacanţe

 

România a fost, în 2014, o destinație ceva mai atractivă și pentru străini, fie că au venit pentru afaceri, fie pentru vacanțe, afirmă Lucia Morariu, președintele Asociației Naționale a Agențiilor de Turism (ANAT), într-un interviu acordat AGERPRES.

Ea a subliniat că, dacă România ar fi atras în 2014 mai mulţi investitori străini, dacă am fi avut mai multe autostrăzi pentru ca turiştii să ajungă repede dintr-un oraş în altul şi dacă TVA de 9% s-ar aplica la toate serviciile din turism, nu doar la cazarea cu mic dejun, atunci creşterile pe leisure, business travel şi incoming ar fi fost mai mari.

De asemenea, Lucia Morariu a menţionat că, în opinia sa, operatorii de turism trebuie să fie corecţi în relaţia cu statul şi să-şi plătească taxele şi impozitele, să nu facă o concurenţă neloială celor care operează legal, dar şi Statul, trebuie să ajute, la rândul său, prin politici coerente de promovare, construcţie de drumuri şi urbanism de calitate, o industrie care contribuie cu aproximativ 2% la Produsul Intern Brut.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.financiarul.ro

ROMHOTEL și Târgul de Turism al României 2014, la start

E-mail Nyomtatás PDF
There are no translations available.

 ROMHOTEL și Târgul de Turism al României 2014, la start

În perioada 13 - 16 noiembrie, Romexpo dă startul celor mai importante evenimente dedicate industriei turismului și a ospitalității: ROMHOTEL și Târgul de Turism al României. Cele două expoziții reunesc peste 270 de companii din 14 țări: Austria, Bulgaria, Federația Rusă, Germania, Grecia, India, Israel, Italia, Republica Moldova, Palestina, România, Spania, Turcia, Ungaria, pe o suprafață de peste 10.000 mp.

ROMHOTEL - Expoziție internațională de echipamente, mobilier și dotări pentru hoteluri și restaurante este un eveniment dedicat profesioniștilor din domeniul HoReCa, care contribuie la experiențele reușite oferite de aceștia clienților. Echipamentele pentru bucătăriile profesionale, articolele HoReCa (meniuri, note de plată, produse promoționale, signalistică), piesele de mobilier vor fi dublate de numeroase evenimente conexe importante pentru specialiști și pentru publicul larg.

Astfel, vizitatorii ROMHOTEL pot asista la competiții si cursuri de barista, iar în cadrul evenimentului “Sărbătoarea Gustului” pot degusta delicatese din Europa și vor alege “Cel mai bun sandwich La Lorraine”.

Târgul de Turism al României - ediția de toamnă

Reunind peste 200 de companii din Austria, Bulgaria, Germania, Grecia, India, Israel, Italia, Moldova, Palestina, România, Rusia, Turcia și Ungaria, Târgul de Turism al României pregătește și de această dată cea mai bogată ofertă de vacanțe pe o suprafață de 7.000 mp.

Fie că au în vedere destinații deja cunoscute precum Bulgaria, Turcia, Grecia sau zone din România, cum ar fi: Predeal, Maramureș și Ardeal, vizitatorii vor avea din ce alege.

Chiar dacă prioritare sunt sărbătorile de sfârșit de an, operatorii turistici vin la Târgul de Turism al României cu oferte pentru vacanțele din vara anului viitor. Iar cei care le achiziționează beneficiază de reduceri early-bird de până la 40% pentru destinații cum ar fi: Grecia, litoralul românesc, Bulgaria și Spania.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.horeca.ro

40. oldal / 866

Rezervare

Aktuális oldal: Ştiri