Litoralul și Delta Dunării, promovate în Polonia

Email Imprimare PDF

 

 Litoralul și Delta Dunării, promovate în Polonia

 

Strategia de promovare a Asociației Litoral-Delta Dunării include și participarea la târguri internaționale de specialitate. Astfel, anul acesta asociația participă în premieră la târgurile de la Londra și Varșovia, în cadrul standului Autorității Naționale pentru Turism ce promovează întreaga Românie.

Începând de joi, 27 noiembrie 2014, Asociaţia Litoral-Delta Dunării se află la târgul internaţional de turism de la Varsovia (Tour&Travel Warsaw), până pe 29 noiembrie, împreună cu peste 400 de expozanți din toate colțurile lumii. La târg vor participa agenți și agentii de turism, hoteluri și patronate hoteliere, reprezentanți ai unităților de cazare, centre de tratament și wellness, asociații turistice naționale și regionale etc.

Asociația Litoral-Delta Dunării va promova litoralul românesc și Delta Dunării, dar în special stațiunea Mamaia. Astfel, filmul oficial de promovare a staţiunii Mamaia va rula pe toate ecranele din standul României, pe întreaga durată a târgului.

„Participăm în premieră la ediţia 2014 a Tour&Travel Warsaw, împreună cu mii de alți specialişti în turism din toată lumea, pentru că este misiunea noastră de a promova litoralul și Delta Dunării alături de celelalte destinaţii turistice româneşti. În ultimii doi ani înregistrăm semnale pozitive de pe piața Poloniei, pe litoralul romanesc, și de aceea am decis să ne prezentăm în premieră la Târgul de Turism de la Varșovia.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

citeste mai mult...

Sursa: www.horeca.ro

Rezervare

Sondaj

Pentru concediul dumneavoastră preferaţi liniştea şi relaxarea, oferite de o vacanţă la munte sau soarele, plaja şi distracţia de la mare?



Rezultate
Sunteţi aici: Ştiri Litoralul și Delta Dunării, promovate în Polonia