Latest

România, destinație de vacanță pentru 25.000 de turiști israelieni, în 2015

There are no translations available.

România, destinație de vacanță pentru 25.000 de turiști israelieni, în 2015

 

Un turist israelian cheltuie de cel puțin 3-4 ori mai mult decât un turist român, a declarat vineri, noul președinte al Asociației Naționale a Agențiilor de Turism din România, Aurelian Marin, care a apreciat eforturile touroperatorului Meshek Wings de a aduce în România turiști israelieni. Eforturi care au dat roade. Meshek Wings a adus anul trecut în România nu mai puțin de 18.000 de turiști israelieni, care au cheltuit în țara noastră circa 4,5 milioane dolari.

Anul acesta, Meshek Wings va aduce 25.000 de turişti israelieni în România, care vor cheltui 6,5 milioane dolari. Touroperatorul israelian are în plan, pentru 2015, aducerea a circa 10.000 de turiști pe programe de city break pentru București, iar pe litoralul românesc Meshek Wings estimează un număr de 4700 de turiști, sezonul urmând să se prelungească până pe 15 septembrie. Totalul estimat de turiști israeleni care vor sosi în România prin Meshek Wings în acest an este de 25.000.

Aurelian Marin a subliniat că promovarea României trebuie să se focuseze pe zonele de unde avem șanse reale să aducem turiști în țara noastră, cum este Israelul. Potrivit reprezentanților Meshek Wings, România este foarte cunoscută în Israel datorită comunității foarte mare de români. Președintele ANAT, a subliniat totodată că în România, “parcă ne e frică să facem incoming” și că „încă nu conștientizăm cât de mare e potențialul în România pe partea de incoming”.

Corina Martin, președintele Asociației Litoral - Delta Dunării  a subliniat totodată că Israelul este piața cea mai importantă pentru incoming-ul pe litoralul românesc și că ALDD va demara o campanie de promovare în Israel, un spot radio despre Mamaia, care va fi difuzat pe mai multe posturi de radio din Israel. “Pentru vara 2015 estimăm că turiștii israelienii vor cheltui 1,5 milioane euro doar pentru servicii de cazare și încă 1,5 milioane euro pe drumeții, atracții, servicii de masă ș.a.”, a declarat Corina Martin.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.horeca.ro

Vacantele interne si externe se ieftinesc cu 10% daca TVA-ul scade la 9% pentru turism

There are no translations available.

Vacantele interne si externe se ieftinesc cu 10% daca TVA-ul scade la 9% pentru turism

 

Vacantele interne si externe se vor ieftini cu pana la 10% daca TVA pentru turism va scadea la 9% in urmatoarea perioada, a declarat Alin Burcea, prim-vicepresedintele Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism (ANAT).

"Pentru agentii, scaderea TVA ar insemna un lucru extraordinar. Nivelul actual de 24% este mult prea mare si ne termina. Nu ne ramane nimic ca sa ne putem dezvolta. Cei care aduc turisti in tara, in proportie de 80%, sunt agentiile. E bine ca sprijinim hotelurile, iar legea voucherelor de vacanta ajuta in primul rand hotelurile, pentru ca se intampla in Romania. Si reducerea TVA la pachetele de servicii ajuta tot hotelurile, insa scaderea TVA la agentiile de turism s-ar simti atat in pretul vacantelor interne, cat si al celor externe", a spus Burcea, scrie Mediafax.

Guvernul ia in calcul scaderea TVA la 9% pentru intregul domeniu al turismului, a promis premierul Victor Ponta la deschiderea Targului de turism, el precizand totodata ca, in scurt timp, Ministerul Finantelor va inainta si normele de aplicare necesare emiterii tichetelor de vacanta.

Burcea crede ca scaderea TVA ar fi un ajutor care ar lasa la dispozitia agentiilor de turism niste reusurse cu care sa se poata dezvolta. "Pentru turism, noul Cod Fiscal este ca un dar de la Dumnezeu, pentru ca propune reducere de TVA la agentii, reducerea TVA la alimentele de baza, care va ieftini mancarea in statiuni, si reduceri de CAS, care inseamna ca oamenii vor avea mai multi bani. Daca oamenii vor avea mai multi bani in buzunar, o parte din ei se vor duce si pe turism", a afirmat oficialul ANAT.

 

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.financiarul.ro

Destinaţia “România” atacă în forţă Grecia şi Turcia la Târgul de Turism

There are no translations available.

Destinaţia “România” atacă în forţă Grecia şi Turcia la Târgul de Turism

 

Optimismul reprezentanților industriei de turism din România, declarat cu zile bune înainte de începerea Târgului de profil, a fost de bun augur atât pentru ei, cât și pentru vizitatorii și micii comercianți de pe aleile complexului expozițional Romexpo.

“Am vorbit și acolo, sus, și mi s-a promis o vreme excelentă pentru târg“, glumea Alin Burcea, vicepreședinte al Asociației Naționale Agențiilor de Turism din România (ANAT) cu câteva zile înainte de deschiderea Târgului de Turism al României.

Iar vremea bună a venit odată cu primii vizitatori ajunși în târg cu mult înaintea oficialităților care au dat semnale îmbucurătoare pentru industrie — TVA de 9% pentru întregul domeniu al turismului și elaborarea grabnică a normelor pentru aplicarea Legii voucherelor de vacanță.

Domnițe, cavaleri, străjeri, tineri și mai puțin tineri, se prind în horă la semnalul toboșarului Cetății Sighișoara ‘Să fie bine pentru toată lumea! Am zis!’. Muzica populară românească răzbate în toate cele șase pavilioane, oamenii se opresc să guste din pâinile și cozonacii tradiționali oferiți la standul Autorității Naționale de Turism și la cel al Asociației Naționale de Turism Rural, Ecologic și Cultural. Atmosfera incendiară de show ,,Mamaia Style’, adusă la târg de Asociația Litoral-Delta Dunării, pune stăpânire pe vizitatorii care se văd deja pe plajă.

 

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.financiarul.ro

Matichescu (ANT): Serviciile şi produsele turistice trebuie îmbunătăţite semnificativ pentru ca România să-şi poată valorifica patrimoniul turistic

There are no translations available.

 

Matichescu (ANT): Serviciile şi produsele turistice trebuie îmbunătăţite semnificativ pentru ca România să-şi poată valorifica patrimoniul turistic

 

Serviciile și produsele oferite turiștilor în România ar trebui îmbunătățite semnificativ pentru ca țara să-și poată valorifica patrimoniul turistic, pentru dezvoltarea unui turism competitiv și pentru consolidarea poziției de top a destinației turistice România, a declarat, joi,Mirela Matichescu, vicepreședinte al Autorității Naționale pentru Turism (ANT), la deschiderea ediției de primăvară a Târgului de Turism al României.

,,Ministerul Economiei, Comerțului și Turismului prin Autoritatea Națională pentru Turism oferă cadrul legal pentru aceasta.
Trebuie să lucrăm la modernizarea serviciilor și produselor, în special din punct de vedere al îmbunătățirii structurii unităților de cazare și a calității acestora. Calitatea serviciilor turistice oferite este o metodă importantă de promovare. Consider ca se fac pași importanți în acest sens, adoptarea Normelor metodologice privind eliberarea certificatelor de clasificare, a licențelor și brevetelor de turism, unde se fac referiri clare la personalul angajat din această industrie fiind unul din aceștia‘, a spus Mirela Matichescu.

Oficialul ANT consideră că Târgul de Turism al României (TTR) este un prilej excelent pentru întâlnirea dintre agențiile de turism, tour-operatorii, hotelurile, pensiunile și asociațiile de promovare și consumatorii finali.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.financiarul.ro

Primul stand outdoor la Targul de Turism al Romaniei

There are no translations available.

Primul stand outdoor la Targul de Turism al Romaniei

 

 

Agentia de turism Happy Tour si turoperatorul Prestige Tours au pregatit vizitatorilor primul stand outdoor din istoria Targului de Turism al Romaniei, pozitionat in fata pavilionului central de la Romexpo.

Timp de 4 zile, cortul sub forma de Dom, intins pe o suprafata de 400 de metri, isi va primi oaspetii, introducandu-i in atmosfera zilelor de vacanta si a destinatiilor inedite. Pe langa reduceri la sejururi si oferte speciale, cele doua companii, parte a Happy Tour Group , isi asteapta vizitatorii cu muzica, dansuri, bunatati, animatie pentru cei mici, jocuri si multe surprize. Pe durata weekend-ului, vizitatorii sunt asteptati cu dansuri grecesti, turcesti si spaniole. Preparate din bucataria spaniola vor fi pregatite pentru cei care ajung in cortul Happy Tour si  Prestige Tours, iar amatorii de deserturi  vor fi intampinati cu inghetata turceasca, se arata intr-un comunicat.

Printre cele mai importante promotii ale acestei editii a Targului de Turism al Romaniei se numara vacantele 1+1 in Antalya si reduceri de pana la 35% pentru pachete. De asemenea, programul de rezervari early booking a fost prelungit pana la 31 martie.

 

Pentru a citi mai multe stiri turistice accesati aceasta sectiune a site-ului nostru

CITESTE MAI MULT...

Sursa: www.dailybusiness.ro




Page 15 of 693

Rezervare

Tourist Regions

Poll

Would you rather going in mountains or on the seaside?



Results

News

You are here: Divertisment Latest